pt image

DE LINDEBOOM

HORECA SINDS 1813
Ceremonie, Eten, Feest

Trouwen

Jullie dag, tot in de puntjes verzorgd door ons. Een dag om nooit te vergeten, maar ook een dag met veel voorbereiding en plannen.
Daarom staat op deze pagina alvast zoveel mogelijk informatie die van belang is, met heldere prijzen en tal van mogelijkheden.
Wel zo prettig en zo maken we samen jullie dag écht jullie dag.

Ja, ik wil

De Ceremonie

Vaak beginnen de feestelijkheden bij ons met een ceremonie.

Samen met de ceremoniemeester of wedding planner zorgen we dat de zaal precies staat zoals jullie dat willen.
Versiering? Kleurenthema? Een plattegrond met gereserveerde stoelen? Het kan allemaal.

Hieronder enkele ideeën voor de ontvangst:

  • Glas prosecco – € 2,-
  • Koffie/thee met zoetigheid – € 4,-

Na de ceremonie tijd voor foto’s?

  • Rondje drinken, prijs gemiddeld € 2,50 per consumptie
  • Drankarrangement € 5,- p.p.p.u. op basis van bier/fris/wijn.

Uw gasten kunnen dan borrelen in de ceremoniezaal, op een van onze terrassen of alvast plaatsnemen in de ruimte voor het aansluitende buffet of diner.

Een hapje erbij kan natuurlijk ook. Ga uit van:

  • € 0,65 tot € 1,20 voor warme en koude hapjes
  • € 0,70 tot € 2,95 voor patisserie als bonbons of gesorteerd gebak

Of natuurlijk jullie eigen bruidstaart. Afname hiervan hoeft niet via ons, al helpen we graag met suggesties. We weten ook dat een bakker vaak een persoonlijke keuze is. Er wordt bij een eigen taart geen schotelgeld gerekend.

Een receptie gepland aansluitend aan de ceremonie? Ons 2 uur durende receptiearrangement kost € 18,- p.p. en bevat:

  • Ontvangst met koffie/thee en feestelijke etageres vol zoetigheden.
  • 1x een koud en 2x een warm hapje.
  • Onbeperkt borrelen (tapbier, speciaalbieren, frisdranken, wijnen en sappen).

Prijs inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding.

Klik hier voor meer informatie.

We rekenen nooit zaalhuur bij bruiloften. Dat geldt ook voor de ruimte waarin wellicht enkel de ceremonie plaatsvindt en de afname van catering daarom gering is.

We streven ernaar vooraf een heldere en eerlijke totaalprijs voor u als bruidspaar in beeld te hebben. Dat viert een stuk lekkerder feest!

Buffet of Diner

Eten

Tijd om te eten! Een populaire keuze is ons all-in buffet. Dit zijn 3 gevarieerde buffetten waarbij naast het eten ook de drankjes onbeperkt zijn inbegrepen. De buffetten kennen een tijdsduur van 3 uur en beginnen bij € 30,- all-in. Alle buffetten staan hier.

Liever een kortere of langere tijdsduur? Tel of trek dan € 5,- per uur drankarrangement op of af van de totaalprijs van het buffet.

Ziet u overigens iets bij het ene buffet, maar kiest u liever een andere? Dat kan! We passen de buffetten graag voor jullie aan.

Voor de kinderen zijn ook tal van mogelijkheden. Een bord frites of toch liever een grote pannenkoek? Mee-eten van het buffet kan natuurlijk ook! In dat geval rekenen we 50% van de buffetprijs.

Naast het all-in buffet bieden we ook koude en warme buffetten zonder dat de drankjes zijn inbegrepen én speciale buffetten zoals tapas, stamppot en zelfs een brunch. Kijk voor een overzicht op deze pagina.

Buffet samenstellen

Helemaal een eigen buffet samenstellen kan overigens ook! Dit kan samen met onze chef-kok al vanaf € 10,- per persoon. Van chique buffet met prachtige vissoorten en luxe vleesgerechten tot een simpeler maar ouderwets lekker buffet met schnitzels, hamburgers of zelfs frikandellen. Het is jullie dag, dus jullie bepalen!

Dessert

Een dessert wordt bij bruiloften vaak over geslagen, omdat er vaak aansluitend een feestavond met bruidstaart of gebak volgt.

Wel zin in toetjestijd? We hebben een ijs- en puddingbuffet van €6,- met diverse puddingen, ijstaarten, vers fruit en veel slagroom en een luxe variant van € 9,- met daarnaast o.a. ook macarons, apfelstrudel, amandelfriandises, mini petitfour en warme kersen.

Liever een diner in plaats van een buffet? Dat kan! U kunt samen met onze chef-kok een menu samenstellen. Ga uit van zo’n €20,- per persoon voor een tweegangendiner inclusief 2 drankjes of € 25,- voor 3 gangen.

Wilt u wel liever de keuze van een buffet, maar ook gezellig tafelen? Overweeg dan ons Diner De Lindeboom of Diner De Beuk, waarbij we drie gangen uitserveren aan tafel, telkens met verschillende gerechten tussen u in per gang.

Denk aan verschillende soepen, of een proeverij met carpaccio, Ardennerham met meloen en gerookte zalm. Als hoofd ook een keur aan keuzes, zoals kogelbiefstuk, varkenshaas en zeewolf en en natuurlijk een verrassend lekker grand dessert. Vanaf € 30,50. Klik hier voor meer informatie.

Het hoogtepunt van de dag!

Feest

Vrijwel alle avondfeesten bij ons verlopen via een arrangement, omdat u als bruidspaar dan vooraf precies weet wat de kosten zijn. Standaard duren de arrangementen 4 uur, bijvoorbeeld van 20:00 tot 00:00. We hebben een drankarrangement en een feestavondarrangement. 

 

Drankarrangement – 4 uur

  • Direct bij binnenkomst borrelen. 
  • 2x koud en 2x warm hapje.
  • Borrelnootjes op tafel

Keuze uit drie drankenpakketten:

  • 1 Tapbier, speciaalbieren, wijnen, vruchtensappen en frisdranken – € 24,- p.p.
  • 2 Arrangement 1 + Binnenlands gedestilleerde dranken (zoals Apfelkorn, Vieux, Jenever) – € 27,- p.p.
  • 3 Arrangement 1 + 2 + Buitenlands gedestilleerde dranken (zoals Bacardi, Malibu, Whiskey) – € 30,- p.p.

 

Feestavondarrangement – 4 uur

  • 2x koud en 2x warm hapje
  • Ontvangst met prosecco
  • Als afsluiter een broodje beenham, broodje kroket/frikandel of puntzak frites.

Keuze uit dezelfde drankenpakketen als bij het drankarrangement:

  • 1 – Tapbier, speciaalbieren, wijnen, vruchtensappen en frisdranken – € 30,- p.p.
  • 2 – Arrangement 1 + Binnenlands gedestilleerde dranken (zoals Apfelkorn, Vieux, Jenever) – € 33,- p.p.
  • 3 – Arrangement 1 + 2 + Buitenlands gedestilleerde dranken (zoals Bacardi, Malibu, Whiskey) – € 36,- p.p.

Klik hier voor meer informatie.

Tot slot is er de mogelijkheid een zaal te huren en de catering zelf te regelen. Dat scheelt in de prijs, maar betekent wel dat u of uw familie meer zelf doet. Voor bruiloften met een beperkter budget of voor gasten die graag écht alle vrijheid willen is wat we noemen een ‘doe-het-zelf’-feest ideaal.

 

Zo hebben we bruiloften verzorgd waarbij wij het buffet klaarmaakten en het avondfeest met eigen zaalhuur werd geregeld. Of huur een zaal met een externe cateraar voor een heerlijk diner of buffet en vier daarna samen met ons een knalfeest!

 

Extra handig is dat we werken met een ‘menukaart’, zodat u kunt kiezen wat u eventueel wél via ons afneemt. Van ober tot glaswerk en van eindschoonmaak tot discolampen. U huurt al een zaal vanaf € 250,-, klik hier voor meer informatie.

De arrangementen kunnen worden uitgebreid met afname via ons (bijvoorbeeld gebak, ontvangst met koffie/thee, warme afsluiter) of jullie mogen zelf iets meenemen. We zien bijvoorbeeld bruidsparen die kiezen voor een feestavondarrangement en dan bij de prosecco hun eigen bruidstaart meenemen, een drankarrangement uitbreiden met extra eigen hapjes of een aantal flessen drank bij ons achter de bar zetten, zodat niet het duurdere arrangement afgenomen hoeft te worden. Geen probleem! We rekenen hiervoor geen schotelgeld of andere extra kosten, alles zit in de arrangementsprijs.

 

Iedere zaal zijn eigen activiteit

 

Er wordt ook nooit extra zaalhuur gerekend bovenop de prijs voor het buffet of drank/feestarrangement. Het meest gebruikelijk is dat het buffet in een aparte zaal plaatsvindt ten opzichte van het avondfeest. Jullie als bruidspaar kunnen dan na het eten alles achterlaten voor wat betreft het buffet en samen met de gasten doorgaan in een andere zaal voor het feest. Dit is ook handig voor de DJ of eventuele versiering. Vaak houden we ongeveer 30 minuten tussen beiden (buffet/feest), zodat jullie zelf alvast naar de andere zaal kunnen en/of je even op kunnen frissen voordat de eerste gasten er voor het avondfeest zijn.

 

Versieren, DJ, band

 

We helpen graag met het vinden van een DJ of band. Versieren kan uiteraard. Wij hebben zelf onze eigen aankleding en sfeerverlichting/discolampen, maar zelf iets toevoegen mag natuurlijk altijd.

Contact

Een heleboel informatie en nog veel meer mogelijkheden! Deze pagina is vooral bedoeld om jullie op weg te helpen bij het plannen en een eerlijk inzicht te geven in de kosten. We spreken graag met jullie verder in onze Brasserie. Contact opnemen kan per app of telefoon via 0570625225 of via de contactpagina.