a

Lorem ipsum proin gravid a nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat.

Phone:      +1135498746
E-mail:      info@example.com
Address:   Patterson 989,NY
Instagram Feed
FOLLOW:

Feestarrangementen

Een bruiloft, verjaardag of personeelsfeest aan het plannen?

Vier het bij De Lindeboom met één van onze feestarrangementen! Vier moderne zalen, heldere all-in prijzen, altijd inclusief zaalhuur en bediening én met volop ruimte voor kosteloze eigen toevoegingen en accenten. Kijk hieronder voor alle mogelijkheden!

Onze zalen

Een geslaagd feest begint bij een gezellige ruimte!

Bij De Lindeboom hebben we 4 zalen met ieder een eigen karakter; voor bijeenkomsten van 20 tot zo’n 200+ gasten. Hieronder vind je een sfeerimpressie met foto’s en wat beknopte informatie.

Aan de hand van sfeerimpressie nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Scroll dan verder voor de arrangementen of maak een afspraak via 0570625225. Dan zetten we meteen een vrijblijvende optie in onze agenda, zodat je rustig verder kunt plannen!

Brasserie & Beukzaal

Aan de voorkant van ons bedrijf, met een gezellige open haard en groot terras, bevinden zich de Brasserie en Beukzaal. In het voorjaar van 2020 volledig vernieuwd. Geschikt tot zo'n 60 personen, of samen te voegen met de Beukzaal tot zo'n 100 personen. Komt helemaal tot leven met een bandje erbij!

Mogelijkheden

Feestarrangement

Feestvieren kan bij ons op allerlei manieren. Verreweg het populairst zijn onze feestarrangementen. Deze duren 4 uur, vinden vaak in de avond plaats en bevatten alles voor een geslaagd feest voor één vaste prijs per persoon. Deze arrangementen worden aangeboden vanaf 40 personen.

Receptie

Op zoek naar een arrangement met een kortere invulling? Kies dan uit één van de vier receptiearrangementen. Deze duren 2 uur en zijn ideaal voor bijvoorbeeld afscheidsborrels, jubilea, netwerkavonden en natuurlijk bruiloften. Recepties verzorgen we al vanaf 20 personen.

Eigen catering

Wij verhuren geen zalen met geheel eigen eten en drinken. De basis is altijd een door ons verzorgde bijeenkomst. Wel bieden we volop ruimte om kosteloze extra’s toe te voegen, zie het kopje ‘personaliseren’.

Receptie-arrangementen

Vanaf 20 personen

€ 21,95 p.p.
2 uur durend arrangement, met inbegrepen:

  • Ontvangst met prosecco
  • Onbeperkt borrelen (tapbier, speciaalbieren, frisdranken, wijnen en sappen).
  • 1x een koud, 1x een rundvleesbitterbal en 1x een warm gemengd hapje.
  • Nootjes op tafel
  • Prijs is all-in (inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding).

€ 22,95 p.p.
2 uur durend arrangement, met inbegrepen:

  • Ontvangst met koffie/thee en feestelijke etagère vol zoetigheden.
  • Onbeperkt borrelen (tapbier, speciaalbieren, frisdranken, wijnen en sappen).
  • 1x een koud, 1x een rundvleesbitterbal en 1x een warm gemengd hapje.
  • Nootjes op tafel
  • Prijs is all-in (inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding).

€ 24,95 p.p.
2 uur durend arrangement, met inbegrepen:

  • Feestelijke ontvangst met koffie/thee en feestelijke etagère vol zoetigheden.
  • Onbeperkt borrelen (tapbier, speciaalbieren, frisdranken, wijnen en sappen).
  • 1x een koud, 1x een rundvleesbitterbal en 1x een warm gemengd hapje.
  • Nootjes op tafel
  • Afsluiten met een broodje beenham
  • Prijs is all-in (inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding).

€ 36,95 p.p.
2 uur durend arrangement, met inbegrepen:

  • Feestelijke ontvangst met prosecco of koffie/thee + etagère
  • Onbeperkt borrelen (tapbier, speciaalbieren, frisdranken, wijnen en sappen).
  • Nootjes op tafel
  • Prijs is all-in (inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding).

Hapjesbuffet bestaande uit:

  • Gevulde eitjes, Hamrolletjes met asperge, Gevulde tomaten en komkommers met roomkaas, Prikkers Ardennerham met meloen, tortilla’s gevuld met carpaccio en gerookte zalm met roomkaas, Twentse droge worst, grillworst en olijven, Blokjes jonge, oude en komijnekaas, Rundvleessalade, Stokbrood met kruidenboter, filet americain, tapenade en Heks’nkaas
  • Bitterballen, Bami- en nasihapjes, Mini-loempia’s, Kipnuggets, Levertjes met spek, Gehaktballetjes, Puntjes quiche (diverse soorten)

Feestarrangementen

4 feestarrangementen, geschikt voor iedere gelegenheid!

4 uur feest met naast onbeperkt consumpties en hapjes ook bediening en zaalhuur altijd inbegrepen. De meeste feesten op basis van een arrangement beginnen bij ons tussen 20:00 en 21:00, maar een bijeenkomst in de middag kan natuurlijk ook!

Feestarrangementen worden aangeboden vanaf 40 personen (excl. kinderen).

€ 29,95 p.p.

  • Ontvangst met open bar (direct borrelen)
  • Onbeperkt Hertog Jan tapbier, Grolsch Radler en malt, frisdranken, wijnen en sappen, uitgeserveerd door onze bedieningsmedewerkers en af te halen aan de bar.
  • Nootjesmix op tafel
  • 4 rondes met hapjes: 1x koud gemengd hapje, 1x rundvleesbitterbal, 1x bittergarnituur en 1x broodje frikandel met mayonaise
  • Inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding/versiering

€ 34,95 p.p.

  • Feestelijke ontvangst met mousserende rosé
  • Onbeperkt Hertog Jan tapbier, diverse fles- en speciaalbieren (Radler, Malt, Weizen, Bok, Leffe Blond, Grimbergen Tripel), frisdranken, wijnen en sappen, uitgeserveerd door onze bedieningsmedewerkers en af te halen aan de bar.
  • Nacho’s en nootjes op tafel
  • 5 rondes met hapjes: 1x koud gemengd hapje, 1x crostini met carpaccio, filet americain en brie, 1x een rundvleesbitterbal, 1x bittergarnituur en 1x broodje kroket met mosterd
  • Inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding/versiering

€ 39,95 p.p.

  • Feestelijke ontvangst met prosecco en etagères met lekkernijen op tafel
  • Onbeperkt Hertog Jan tapbier, diverse fles- en speciaalbieren (Radler, Malt, Weizen, Bok, Leffe Blond, Grimbergen Tripel), frisdranken, wijnen en sappen, uitgeserveerd door onze bedieningsmedewerkers en af te halen aan de bar.
  • Olijven, nacho’s, kaasstengels en nootjes op tafel
  • 6 rondes met hapjes: 1x koud gemengd hapje, 1x crostini met carpaccio, filet americain en brie, 1x een rundvleesbitterbal, 1x bittergarnituur, 1x yakitori spiesje, afsluiten met een broodje hamburger
  • Prijs is all-in (inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding).

€ 44,95 p.p.

  • Feestelijke ontvangst met prosecco en etagères met lekkernijen op tafel.
  • Onbeperkt Hertog Jan tapbier, diverse fles- en speciaalbieren (Radler, Malt, Weizen, Bok, Leffe Blond, Grimbergen Tripel), frisdranken, wijnen en sappen, uitgeserveerd door onze bedieningsmedewerkers en af te halen aan de bar.
  • Olijven, nacho’s, kaasstengels en nootjes op tafel
  • Hapjesbuffet met koude hapjes gevulde eitjes, hamrolletjes met asperge, kaasplank met verschillende soorten blokjes kaas, wraps gevuld met gerookte zalm en roomkaas, grilworst, prikkers Ardennerham met meloen, filet américain, stokbrood met kruidenboter en tapenade en warme hapjes zoals bitterballen, mini-frikandelletjes, bami- en nasihapjes, kipnuggets en gehaktballetjes
  • Prijs is all-in (inclusief zaalhuur, bediening en gezellige aankleding).

Personaliseren

We bieden volop ruimte voor eigen gratis toevoegingen, want een persoonlijke touch maakt een feest nóg geslaagder!
Ook helpen we graag bij het uitzoeken van de juiste DJ of band en versieren we graag onze ruimtes!

Muziek

DJ, Band of Spotify? We hebben veel contact met diverse DJ's en bands en sturen je graag een lijst met onze favorieten! Reken voor DJ's een vanafprijs van € 350,- inclusief geluidsset en verlichting, voor bands zo'n € 800,-. Sommige zalen beschikken over een aux-kabel voor een eigen Spotifylijst, al raden we voor een onvergetelijke avond altijd een DJ of band aan.

Goed om te weten

Hieronder vind je allerlei handige informatie en de meest gestelde vragen over het geven van een feest bij De Lindeboom. Toch nog een vraag over iets anders? Stuur gerust een appje naar 0570625225 en we helpen je graag!

Wat is de begintijd van een avondfeest?

80% van de feesten die wij verzorgen duren van 20:00 tot 00:00. Op vrijdagen wordt er ook weleens begonnen om 20:30. Deze begintijd wordt ook gekozen wanneer je bijvoorbeeld om 00:00 zelf jarig bent! Wij verzorgen in principe geen feesten met een latere aanvangstijd dan 21:00.

Ik wil iets toevoegen aan het arrangement. Kan dat?

Zeker! Je kunt ervoor kiezen de arrangementen kosteloos aan te vullen met eigen hapjes, gebak of flessen sterke drank. Hiervoor wordt geen schotel- of kurkengeld gerekend. Wel horen we graag even van tevoren wat er meegenomen wordt. Bij voorkeur hebben we kort voor die tijd nog even contact met elkaar en worden spullen als eigen versiering, drank en eventuele toevoegingen als chips en nootjes alvast langsgebracht.

Óók sterke drank?

Zeker! Sterke drank is de meest gekozen ‘eigen uitbreiding’, samen met extra’s voor op tafel. Bij het meenemen van drank gelden wel een aantal spelregels, zoals graag maximaal 3 soorten, zodat onze mensen achter de bar ook de niet-sterke drank drinkers snel van dienst kunnen zijn. Het meenemen van shots is overigens niet toegestaan. De schenkmaat is daarnaast altijd aan ons en de flessen blijven achter de bar. Sterke drank via ons? Ook dat kan en kost + € 7,- p.p.

Hoe zit het met muziek/entertainment?

We helpen graag bij het vinden van een DJ of band. We hebben lijsten met artiesten die we van harte aanbevelen en sturen deze graag naar je door. Hierop staan artiesten die we meerdere keren per maand ontvangen of die zó goed waren dat we ze graag nog eens zouden zien. Je vindt in deze lijst de bij ons bekende contactgegevens, en indien we het weten, een richtprijs.

Contact met de muziek en entertainment boeken

Het contact met de muziek, over bijv. wensen/invulling/prijs, regel je altijd zelf. Zo weet je zeker dat je op één lijn zit met het entertainment. Bespreek bij een DJ bijvoorbeeld of hij/zij verzoekjes mag draaien, of er bepaalde stijlen zijn die je liever niet hoort en de tijdsduur. Bij bands is het belangrijk even te vragen wat ze doen op de moment dat ze niet spelen (achtergrondmuziek).

Eigen muziek regelen & informatie voor bands/DJ's

DJ’s en bands op onze lijst zijn bekend met ons bedrijf. Regel je zelf een artiest? Dat is geen enkel probleem, maar verzoek hen dan wel even vooraf contact met ons op te nemen of verwijs ze naar deze pagina.

Op die manier staat de muziek niet voor verrassingen en zorgen we samen voor een topavond. Contact verloopt het liefst via app: 0570625225.

In het kort:

Krachtstroom – De Benedenzaal beschikt over krachtstroom. De Brasserie, Beukzaal en Lindezaal niet.

Lift – De Benedenzaal is naast een trap ook bereikbaar per lift. Het maximale laadgewicht is 400 kg. De plateaulift is 200 cm hoog, 147 cm diep en 90 cm breed.

Kleedkamer/toilet – Wij beschikken niet over aparte kleedruimtes voor de muziek. In de Benedenzaal maken we een backstage ruimte vrij achter het eerste deel van de zaal waar het feest plaatsvindt. In de zalen op de begane grond wijzen we een plekje toe, afhankelijk van de zalenbezetting van die dag. Er is geen eigen toiletgroep.

Eten – Bij bruiloften en/of feesten met een buffet kunnen artiesten mee-eten met de overige daggasten, mits akkoord bevonden door diegene die bij ons de bijeenkomst in heeft geboekt, of dit zelf regelen bij naburige restaurants (Wok Plaza en cafetaria Snack Plaza). Het is niet mogelijk ter plaatse een aparte maaltijd te bestellen, omdat wij geen restaurant zijn. Gedurende de avond zelf wordt de muziek hetzelfde arrangement aangeboden als de gasten, tenzij vooraf anders afgesproken/akkoord bevonden met diegene(n) voor wie wij het feest verzorgen. Met dieetwensen/allergieën kan door onze keuken alleen rekening worden gehouden als ze voorafgaand bekend zijn (niet op de dag zelf).

Podium – Wij beschikken niet over een podium en/of podiumdelen. Dit dient zelf meegenomen te worden. We adviseren i.v.m. de plafondhoogte geen podium te gebruiken in de Benedenzaal en Lindezaal.

Parkeren – Rondom ons pand bevinden zich 200 gratis parkeerplaatsen en 6 laadpalen. Vrachtwagens en andere grote voertuigen kunnen het beste op de grote parkeerplaats aan de achterzijde van ons bedrijf parkeren. Uitladen kan door tijdelijk op de invalidenparkeerplaats te gaan staan aan de voorzijde van het pand, direct bij de hoofdingang.

Toegankelijkheid – Binnen in ons bedrijf zijn geen drempels. Het is wel handig een drempelhulp mee te nemen voor de hoofdingang (twee klapdeuren met een verzonken inloopmat).

Opbouwen – Standaard zijn wij 2 uur voorafgaand aan een bijeenkomst aanwezig om ons voor te bereiden. Heeft de muziek meer tijd nodig? Dan verzoeken we hen vriendelijk contact met ons op te nemen via 0570625225 om te kijken naar de mogelijkheden.

Afbouwen – Alle spullen dienen diezelfde avond weer afgebroken en meegenomen te worden, omdat er altijd nadien wordt schoongemaakt voor de activiteit die de volgende dag gepland staat. Het is daarom ook niet mogelijk zaken te laten staan en later op te halen.

Achtergrondmuziek bands – Standaard gaan wij er vanuit dat een band zelf voor achtergrondmuziek zorgt op de momenten dat zij niet spelen.

Ik wil geen DJ of band, hebben jullie ook boxen?

We raden het niet aan om zelf via Spotify een lijst op te zetten, maar alle zalen beschikken wel over een aux-kabel. Je kunt een lijst met ons delen of zelf een telefoon/laptop/iPad meenemen. Af en toe wordt een JBL box meegenomen, al raden we voor een topfeest altijd een DJ aan.

Hoe zit het met versiering?

Alles mag, behalve open vuur (sterretjes) en confetti/serpentines of andere kleine stukjes/glimmetjes (ook niet in ballonnen). Treffen we dit bij de voorbereidingen aan, dan halen we het weg. Bij gebruik van confetti, poppers of iets soortgelijks op de avond zelf, vervalt de borg, ongeacht eigen schoonmaakpogingen.

Inbegrepen bij alle arrangementen is onze eigen aankleding (tafeldecoratie en sfeerverlichting). Samen bepalen we de meest geschikte zaalopstelling. Ook kunnen we kosteloos standaard versiering aanbieden, denk aan slingers, ballonnen en opblaascijfers. Extra versiering kan voor die tijd worden langsgebracht en geven wij een plekje of verloopt via een extern bedrijf. In verband met onze zalenplanning en andere activiteiten eerder op de dag in diezelfde zaal, is het in beginsel niet mogelijk zelf te versieren, of pas vrij kort van tevoren.

Hoe werkt reserveren?

Een reservering definitief maken kan door middel van een aanbetaling van € 100,-.  Meestal verloopt dit via een betaalverzoek via ons zakelijke Whatsapp-account. Andere aanvragen voor dezelfde zaal en tijd wijzen we na betaling af. Bij annulering na bevestiging, vindt daarom geen restitutie plaats, ook niet bij verplaatsing van het feest. Bij zakelijke boekingen wordt niet gewerkt met een aanbetaling of borg.

We hopen dat deze website je een goed beeld geeft van de mogelijkheden. Enthousiast geworden? Stuur ons dan een appje op 0570625225 of vul een formulier op de contactpagina in om een bezichtiging/afspraak in te plannen. Je kunt altijd een vrijblijvende optie in onze agenda plaatsen, eventueel met een voorkeurszaal. Dat kan voorafgaand aan de bezichtiging of daarna. Komt er een andere aanvraag en hebben we nog geen bevestiging ontvangen? Dan nemen we contact op en vragen we je binnen 48 uur een beslissing te maken. Op die manier kunnen we ook de andere partij uitsluitsel geven.

Wat is het minimumaantal?

We hanteren bij 4 uurs-arrangementen een minimumaantal van 40 gasten (exclusief kinderen). Een feest met minder gasten geven is uiteraard mogelijk, maar er zal dan wel voor 40 personen de arrangementsprijs worden berekend. Recepties (2 uur) bieden we aan vanaf 20 personen.

Is er een andere prijs voor kinderen?

Bij kinderen van 4 tot 12 jaar wordt 50% van de arrangementsprijs gerekend. Kinderen onder de 4 zijn gratis.

Wat als iemand later komt of eerder weggaat?

Er wordt bij arrangementen geen korting gegeven wanneer gasten niet de gehele avond aanwezig zijn. Wel werken we met een deel restitutie bij een no-show.

Ik heb bevestigd, wat nu en hoe verloopt de betaling?

Bij een definitief gemaakte reservering willen we graag weten hoeveel mensen je verwacht, zodat we genoeg medewerkers in kunnen plannen.

Uiterlijk 14 dagen van tevoren willen we vervolgens graag weten voor welk arrangement je kiest, in verband met inkoop en voorbereidingen.

Uiterlijk 3 dagen van tevoren geef je het definitieve aantal gasten door. We stellen op basis daarvan de nota op, welke voorafgaand aan het feest dient te worden voldaan per bank of kassa. Tip: Geef het aantal gasten op waarvan je zeker weet dat ze komen.

Wanneer krijg ik de aanbetaalde € 100,- c.q. borg weer terug?

De aanbetaling om het feest definitief te maken staat los van de factuur, want dient ook als borg op de dag zelf. Eventuele schade, extra kosten als verbruik op nacalculatie, meer gasten dan opgegeven en/of vermissing van spullen wordt met de borg verrekenend. Wanneer dit niet het geval is, ontvang je bij het afscheid nemen deze borg contant weer terug, of wordt dit overgemaakt via een betaalverzoek.

Wat als er minder mensen komen dan opgegeven/betaald?

Wijkt het aantal vooraf betaalde gasten op de dag zelf af? Dan krijg je aan het einde van de avond tot maximaal 10% van het vooraf betaalde aantal gasten 50% van het de arrangementsprijs terug.

Voorbeeld: Bij 100 betaalde gasten vindt er 50% restitutie plaats voor maximaal 10 personen. Bij 65 personen hanteren we een maximum van 6 personen. Is er betaald voor 42 personen, dan is de restitutie geen 4 maar maximaal 2 personen, in verband met het minimumaantal van 40 personen.

De telling is altijd aan De Lindeboom. Twijfel je, ondanks de 3 dagen van tevoren, of gasten komen? Geef de twijfelaars dan niet op. We adviseren je dit bij niet meer dan 10% van het totaal aantal te verwachten gasten te doen, in verband met de hapjes, voorbereiding en personeelsplanning. Komen er dan meer mensen, dan verrekenen we dit met de borg of sturen we je nadien een betaalverzoek.

Bepaal tot slot of je de DJ of band ook mee wenst te tellen. Wanneer dit binnen het arrangement valt, zijn de drankjes net als bij de gasten onbeperkt en wordt ook de catering voor hen klaargemaakt. Los opschrijven kan ook, al adviseren we dat met name bij bands eigenlijk niet te doen in verband met het verbruik.

Kan ik een arrangement verlengen?

Het is niet mogelijk de arrangementen te verlengen. Eerder beginnen kan, maar uitsluitend voor de gehele groep, in arrangementsvorm en niet langer dan één uur extra. Let op: dit kan alleen bij het bespreken worden doorgegeven, in verband met zalen- en personeelsplanning.

Het verloop van de avond

De arrangementen beginnen op de door jou aangegeven tijd. Het barpersoneel is een kwartier voor aanvang aanwezig om zich voor te bereiden. Gasten die eerder komen zijn van harte welkom, maar de bar opent vanaf de aanvangstijd.

Gedurende de avond serveren we drankjes als afgesproken in het arrangement, eventueel aangevuld met eigen toevoegingen. We gaan rond met de hapjes, of dit komt in buffetvorm (bij het Hapjesarrangement). Eigen hapjes staan tussen jullie in op tafel, net als de nootjes etc, of serveren we uit. Er is altijd bediening bij de prijs inbegrepen, maar zelf afhalen aan de bar mag natuurlijk ook.

Het afsluitende broodje wordt ongeveer een kwartier voor het einde van de arrangementen uitgeserveerd. Frites vaak ietsje eerder, omdat dit langer duurt om voor de gehele groep te bereiden en dus uit te serveren. Kort daarna wordt aan alle gasten een laatste ronde drinken uitgevraagd. Daarna sluit de bar en stopt de muziek. Taxi bestellen? 0570 616161.

Aanspreekpunt en vervelende situaties

Voor ons fungeert de persoon die de reservering ingeboekt heeft als aanspreekpunt. Dat geldt ook voor de naleving van onze huisregels, voor de gehele groep. We wijzen je er vriendelijk op dat onze huisregels óók van toepassing zijn op artiesten.

In het geval van opstootjes, agressie jegens personeel, een vervelende sfeer of het moeten inschakelen van politie vervalt per direct de gehele borg. Het komt gelukkig niet vaak voor, maar De Lindeboom behoudt zich altijd het recht een feest stil te leggen of voortijdig te beëindigen. Er vindt daarbij nooit restitutie plaats.