a

Lorem ipsum proin gravid a nibh vel velit auctor aliquet.Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat.

Phone:      +1135498746
E-mail:      info@example.com
Address:   Patterson 989,NY
Instagram Feed
FOLLOW:

Huur een feestzaal

Met eigen eten & drinken!

Update mei ’22

Op dit moment verhuren we vanwege de vele aanvragen voor door ons verzorgde feesten voor onbepaalde tijd geen zalen meer met volledig eigen catering en organisatie (d.w.z. alles zelf doen).

Zaalverhuur in combinatie met een cateraar (d.w.z. een bedrijf), bijvoorbeeld eten via hen, drankjes en zaal via ons of zaalverhuur volledig verzorgd via een externe cateraar (eten/drinken/personeel/aankleding etc) blijft wel mogelijk. We werken daarbij samen met Melodie Bruiloften.

Ben je op zoek naar een gezellige feestzaal voor bijvoorbeeld een verjaardag, jubileum of bruiloft? Geen zin in gedoe thuis, maar liever ook geen volledig verzorgde catering of all-in feestarrangement? Organiseer dan je eigen doe-het-zelf feest en bepaal zelf de gewenste invulling!

Toch een arrangement?

Liever een feest compleet verzorgd door ons? Kies dan één van onze scherp geprijsde all-in arrangementen, waarbij zaalhuur, bediening, aankleding, onbeperkt drinken en verschillende hapjes zijn inbegrepen! Klik hier.

Hoe werkt het?

1
2
3
4
1
2
3
4
De zaal

Kijk rond op onze site of plan een bezichtiging. Keuze gemaakt? Plaats dan vrijblijvend een optie in onze agenda of betaal de borg en zet de zaal definitief vast.

Extra's

Naast de zaal met bar, stoelen en tafels meer materialen van ons nodig? Dat kan! Kijk hieronder voor alle mogelijkheden. Van servies tot discolampen en van barpersoneel tot schoonmaak.

Feest!

De zaal is van 16:00 tot 00:00 beschikbaar. Zaal gezet, bar ingericht en slingers opgehangen? Dan kan het feest beginnen! Er is altijd een aanspreekpunt, mocht je tussentijds vragen hebben.

Na die tijd

Na die tijd maak je de bar en tafels zelf schoon. De toiletten en vloer dienen veegschoon opgeleverd te worden. Is alles in orde, dan krijgt je de borg weer terug en hopen we dat het feest geslaagd was!

Wat kost het?

De Brasserie, Beukzaal en Lindezaal worden enkel nog verhuurd met catering via De Lindeboom. Alle arrangementen staan onder het kopje ‘feest’.

De huur van de Benedenzaal blijft wel mogelijk zonder afname van drinken. Wordt er gegeten in de ruimte of komen er meer dan 100 personen, dan is zaalverhuur enkel mogelijk via een externe cateraar. Deze wordt door ons aangewezen. We werken met diverse partijen samen om te garanderen dat het feest zo soepel mogelijk verloopt én aansluit bij jullie wensen.

Benedenzaal 1

€ 400,-

Max 60 zittende gasten

  • Eigen bar en toiletgroep
  • Eigen ingang voor gasten
  • 100 stoelen, 50 tafels en 6 statafels
  • Boxjes voor achtergrondmuziek en lift
Benedenzaal 1/2

€ 650,-

Max 140 zittende gasten

  • Eigen bar en toiletgroep
  • Eigen ingang voor gasten
  • +- 180 stoelen, 80 tafels en 6 statafels
  • Boxjes voor achtergrondmuziek en lift
Benedenzaal 1/2/3

€ 950,-

Max 180 zittende gasten

  • Eigen bar en toiletgroep
  • Eigen ingang voor gasten
  • +- 180 stoelen, 80 tafels en 6 statafels
  • Boxjes voor achtergrondmuziek en lift

Extra mogelijkheden

Het mooie van ons doe-het-zelf concept is dat je precies kunt kiezen wat je wel en niet van ons afneemt.

Bent je naast het huren van de zaal op zoek naar iets meer invulling via ons?

In onderstaande lijst staan alle mogelijkheden; zo vier je écht feest hoe jij dat wil!

De menukaart

Let op: deze vorm van zaalhuur is niet geschikt als je zelf eten wilt koken of bereiden, omdat onze keuken niet wordt uitgeleend en koken in de zaal niet is toegestaan.

Bitterballen – € 0,50 p.s.
Geserveerd op schaal. Inclusief saus.

 

Bittergarnituur – € 0,65 p.s.
Geserveerd op schaal. Inclusief saus.

 

Broodje frikandel/kroket – € 1,50 p.s.
Warme afsluiter. Inclusief mayonaise en/of mosterd.

 

Koude hapjes – € 0,75 p.s.
Huisgemaakt. Bijvoorbeeld gevulde eitjes, ham met asperge etc. Op schaal.

 

Puntzak frites – € 1,50 p.s.
Warme afsluiter. Inclusief mayonaise.

Frisdrank – € 2,-
Per geopende fles van 1l of 1,5l.

 

Tapbier – € 5,-
Prijs per liter. € 1,- per fluitje. Op nacalculatie.

 

Flesbier – € 1,-
Per flesje. Zoals Radler, Malt, Herfstbok, Witbier.

 

Speciaalbier – € 2,-
Per flesje. Zoals Leffe blond, Grimbergen Tripel, La Trappe Dubbel.

 

Wijn – € 8,- 
Rood/wit/rosé. Per geopende fles van 0,7l.

 

Vruchtensappen – € 2,-
Per geopende fles van 1l.

 

Kan koffie – € 6,-
12 tot 14 koppen. Inclusief melk en suiker.

Afkoop schoonmaak Benedenzaal 1 – € 75,-
Prijs gebaseerd op normaal gebruik van de zaal.


Afkoop schoonmaak Benedenzaal 1 en 2 – € 125,-
Prijs gebaseerd op normaal gebruik van de zaal.

 

Afkoop schoonmaak Benedenzaal 1,2 en 3 – € 150,-
Prijs gebaseerd op normaal gebruik van de zaal.

 

Gebruik vaatwasser in onze keuken – € 50,-
Veel gekozen bij inhuur externe cateraar.

 

Zaal laten zetten – € 50,-
Beneden 1 € 50,-, Beneden 1/2 € 75,-, Beneden 1/2/3 € 100,-

 

Huur personeel – € 25,-
Huur een kelner of barman in! Prijs per persoon per uur.

 

Achterlaten afval – € 6,-
Één zak is inbegrepen. Prijs per zak of krat van 12 glazen flessen.

Huur glaswerk/servies – € 1,50 p.p.
Van gebaksbordjes tot bestek; wij doen de afwas. U krijgt spoelmiddel voor de glazen.

 

Huur glaswerk – € 1,- p.p.
Wij richten de bar in met glaswerk. U krijgt spoelmiddel voor de glazen. 

 

Chafing dishes – € 5,- p.s.
Huur een warmhoudbak. Inclusief 2 brandgelpotjes en RVS bakken.

 

Beamz Uplight discolampen – € 10,- p.s.
Draadloze discolampen voor extra sfeer! Accuduur 8 uur. Max 8 stuks.

 

Extra statafels – € 5,- p.s.
Prijs per stuk. Let op: per zaal zijn reeds enkele statafels inbegrepen.

 

Extra stoelen – € 1,- p.s.
Prijs per stuk. Let op: per zaal zijn reeds stoelen inbegrepen.

De kleine lettertjes

We maken er natuurlijk graag samen een geslaagd feest van, maar zijn nadrukkelijk geen buurthuis, voetbalkantine, scoutinggebouw of discotheek.

Onderstaande regels zijn dan ook na vele feestjes (en soms vervelende ervaringen) tot stand gekomen. Lees ze alsjeblieft goed door. Je ondertekent bij het reserveren een formulier waarin je aangeeft de regels gelezen te hebben en hiermee akkoord te zijn.

Reserveren

Je hebt de keuze een zaal in optie te zetten of definitief vast te zetten.

Bij een optie nemen we bij een andere aanvraag eerst contact op. Je dient in zo’n geval dezelfde dag nog een keuze te maken, zodat wij de andere partij uitsluitsel kunnen geven.

Bij het maken van een reservering wordt gezamenlijk een overeenkomst ondertekend waarin je aangeeft alle voorwaarden en regels te hebben gelezen.

 

Borg

Je maakt de reservering definitief middels het betalen van een borg. Deze bedraagt €500,-. De borg wordt contant voldaan.

Bij een annulering van de zaal wordt de borg ter compensatie niet gerestitueerd.

Eventuele schade (bv. beschadigde muren/verf, bewust gemaakte krassen op tafels, kapotte stoelen en tafels, gesneuveld glaswerk en/of decoratie) alsmede buitensporige schoonmaakkosten (bv. etensresten in de spoelbak, zeer intensief gebruik van de zaal, drank/eten/kauwgom etc op/onder/tegen muren, palen en tafels, afval rondom het pand en op het terras) worden van de borg afgetrokken.

Je krijgt de borg aan het einde van de avond terug, mits voldaan is aan de overige regels en afspraken.

 

Minimumleeftijd

Zalen worden enkel verhuurd aan personen vanaf 18 jaar.

Onder de 25 dient er altijd tenminste 1 ouder/voogd de gehele avond aanwezig te zijn én te fungeren als aanspreekpunt.

Géén confetti

Confetti in welke vorm dan ook is ten strengste verboden.

Gebruik hiervan resulteert ongeacht eigen schoonmaak direct in een aftrek van €250,- van de borg. Dit geldt ook voor glimmertjes, snippers en confettiballonnen.

Andere versieringen zijn uiteraard toegestaan.

 

Géén open vuur

Open vuur (sterretjes, vuurwerk, gasflessen, frituurpannen en ander toebehoren voor koken) is eveneens ten strengste verboden. Waxinelichtjes zijn in houders toegestaan.

De Lindeboom behoudt zich vanuit veiligheidsoverwegingen bij aantreffen van open vuur het recht het feest per direct te beëindigen. Daarbij vervalt de borg.

Brandgelpotjes bij chafing dishes zijn onder toezicht toegestaan.

 

Vervelende sfeer

In het geval van opstootjes, agressie jegens personeel, een grimmige sfeer en het eventueel moeten inschakelen van politie vervalt per direct de gehele borg en wordt het feest beëindigd.

Zaalhuur

De zaalhuur en alle vooraf bekende meerkosten (zoals glaswerk, apparatuur, schoonmaak etc) dienen altijd voorafgaand te zijn voldaan.

Je krijgt na betaling de sleutel van de zaal. Zorg ervoor dat diegene die betaalt daarom bij het opbouwen als eerste aanwezig is!

 

Borg

De borg wordt nooit gebruikt om de zaalhuur mee te betalen.

Afname op nacalculatie, het ter plekke beslissen om de schoonmaak uit te besteden kunnen wel met de borg worden verrekend.

 

Tijden

De zaal is om 16:00 beschikbaar om op te bouwen en te versieren. Het feest dient om 24:00 afgelopen te zijn.

We verwachten dat het opruimen en de eigen schoonmaak uiterlijk tot 01:00 duurt. Na 01:00 wordt een toeslag gerekend van € 25,- per half uur.

Zaal zetten en versieren

Afhankelijk van de gekozen optie zet je zelf de zaal in de gewenste opstelling of doen wij dat.

Eventuele versiering neemt je altijd zelf mee. Het is niet toegestaan punaises te gebruiken. Opplakken svp met schilderstape en geen duct tape.

 

Overig

Afhankelijk van de gekozen opties neem je zelf glaswerk en servies mee of richten wij de bar in.

We wijzen een aanspreekpunt aan, welke verantwoordelijk is voor het naleven van de huisregels.

Het is niet toegestaan spullen van De Lindeboom te gebruiken die je aantreft achter de bar, tenzij je deze van ons huurt.

Je houd je aan de regels omtrent alcoholgebruik bij minderjarigen en het rookbeleid in de horeca.

Bij drankafname via De Lindeboom, is het niet toegestaan aangebroken of volle flessen mee te nemen.

Bij kapot of vermist glaswerk rekenen wij €1,- per glas.

De afname van dranken geschiedt op nacalculatie per fles of liter (Zie prijslijst).

Na die tijd

Indien je ervoor kiest zelf schoon te maken krijg je na afloop de beschikking over een schoonmaakkar met heet water, schoonmaakmiddelen, doeken, bezems, dweilen en een stoffer en blik.

Je kunt de schoonmaak uitbesteden tegen de hierboven genoemde tarieven. Is de zaal buitensporig vies, dan geldt er een toeslag, welke verrekend wordt met de borg.

Maak je zelf schoon dan verwachten wij dat de vloer en toiletten veegschoon en droog worden opgeleverd.

De bar, tafels, stoelen en ander interieur dienen schoon te worden achtergelaten (afnemen en weer droogmaken).

Huur je de benedenzaal, dan dienen de gebruikte stoelen na het feest te worden opgestapeld.

Indien het geval wordt ook afval rondom het pand opgeruimd.

Het is altijd aan De Lindeboom of de zaal naar behoren is achtergelaten.

 

Afval

Afval en lege flessen worden zelf meegenomen, tenzij anders is overlegd. Één zak afval is inbegrepen in de prijs van de zaal.

Alle huisregels die bij feesten mét afname van eten/drinken van toepassing zijn (bijv. niet roken in de horeca, gebruik van drugs, alcohol onder de 18) etc. zijn als vanzelfsprekend ook van toepassing bij doe-het-zelf feesten.

Er is gedurende het gebruik van de zaal altijd ten minste één aanspreekpunt van De Lindeboom aanwezig.

Onze keuken wordt in verband met eigen activiteiten, jou en onze veiligheid en de Hygiënecode Horeca (HACCP) niet uitgeleend/verhuurd. Het bewaren van eventuele hapjes of een taart in onze koeling of vriezer is (met mate) geen probleem.