Huur een zaal met eigen catering

Doe-Het-Zelf Feest

Bent u op zoek naar een voordelige zaal voor bijvoorbeeld een verjaardag, jubileum of bruiloft?
Wilt u geen gedoe thuis, maar liever ook geen volledig verzorgde catering?
Organiseer dan uw eigen doe-het-zelf feest bij De Lindeboom en bepaal helemaal zelf de gewenste invulling!

g

Hoe werkt het?

1 Kies een zaal. 2 Kies uw invulling.

Wilt u alleen een zaal huren en neemt u verder alles zelf mee? Of ziet u graag een volledig ingerichte bar, inclusief tap, een rondje bitterballen of zelfs bedienend personeel? Het kan allemaal! Alle prijzen vindt u verderop deze pagina.

1
Kies uw zaal

Denk hierbij niet alleen aan het aantal gasten dat u wilt uitnodigen, maar ook aan de gewenste zaalopstelling.

2
Glaswerk & Servies

Huur voor €1,50 per persoon glaswerk en servies. Van gebaksbordjes tot etagère en van koffiekopjes tot bestek! Wij doen de afwas!

3
Eten & Drinken

Bespaar het sjouwwerk en neem alleen af wat verbruikt wordt. € 1,- voor een biertje, € 2,- voor een fles frisdank! Rondje bitterballen € 0,30 p.s.

4
Zetten & Schoonmaak

U kunt de zaal door ons laten zetten en/of schoonmaken. Vanaf € 50,-.

5
Bediening & Bar

Huur een kelner of barmedewerker in voor € 25,- p.p.p.u.

6
Extra materialen

Subwoofer, discolampen, statafels, chafing dishes, tafellinnen; noem maar op!

Wat kost het?

De zaal is van 14:00 tot 00:00 voor u beschikbaar. U zet de zaal zelf in de gewenste opstelling. Aan het einde van de avond maakt u zelf schoon. Mogelijkheden tegen meerprijs vindt u verderop deze pagina.

  • Lindezaal
  • 200
    14:00 - 00:00
    • Max 40 pers. zit en/of 80 pers sta
    • Eigen bar en groot privéterras
    • Incl. 40 stoelen, 8 tafels en 4 statafels
    • Goede geluidsinstallatie
    • Evt. naastgelegen ruimte + €50,-
  • Beneden 1
  • 400
    14:00 - 00:00
    • Max 60 zit en/of 80 sta
    • Eigen bar, toiletgroep en garderobe
    • Eigen ingang voor gasten
    • Incl. 100 stoelen, 50 tafels en 6 statafels
    • Boxjes voor achtergrondmuziek en lift
  • Beneden 1/2
  • 600
    14:00 - 00:00
    • Max 140 zit en/of 280 sta
    • Eigen bar, toiletgroep en garderobe
    • Eigen ingang voor gasten
    • Incl. +- 180 stoelen, 80 tafels en 6 statafels
    • Boxjes voor achtergrondmuziek en lift
  • Beneden 1/2/3
  • 800
    14:00 - 00:00
    • Max 200 zit en/of 300+ sta
    • Eigen bar, toiletgroep en garderobe
    • Eigen ingang voor gasten
    • Incl. +- 180 stoelen, 80 tafels en 6 statafels
    • Boxjes voor achtergrondmuziek en lift

Onze Zalen

Kiest u voor onze sfeervolle Lindezaal met groot terras? Of liever de moderne Benedenzaal?

€ 200,-

Lindezaal

Lorem ipsum dolor sit amet, consec teta adipisicing elit, sed doeiu smod tempora adipisicing elit, sed do eius mod tempo henderit in voluptatele lit esse cillumraal iqua. Ut enim adu minim veniam, quis nostrud exerct.

Laboris nisi ut aliquip ex eacommo do con sequat. Duis aute irure dolor in reprehen derit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla.

Vanaf € 400,-

Benedenzaal

Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adipisicing elit, sed doeumov is mod temporn sorem ipsum dolor sit amet, consectetur incididunt ute.

Laboris nisi ut aliquip ex ea commo doni consequat. Duis aute irure dol orin rep ehenderit in voluptate velit esse cilluman dolore eu fugiat nulla. pariatur except sin occaecat cupida atat non proident su nan culpa qui.

Extra

Mogelijkheden

Schoonmaak, servies, zaalhuur

Organisatorisch

Zaal langer huren
€ 50,-

U kunt de zaal langer huren dan van 14:00 tot 00:00. Mogelijk van 09:00 's ochtends tot uiterlijk 02:00. Prijs per uur.

Afkoop Schoonmaak
€ 50,-

Wij doen de eindschoonmaak! Prijzen zijn gebaseerd op normaal gebruik van de zaal. Lindezaal € 50,-, Benenden 1 € 100,-, Beneden 1/2 € 125,-, Beneden 1/2/3 € 150,-.

Huur glaswerk/servies
€ 1,50

Van gebaksbordjes tot bestek; wij doen de afwas! U krijgt spoelmiddel voor de glazen. Prijs per persoon.

Achterlaten afval
€ 6,-

1 zak is inbegrepen in de zaalhuur. Prijs per zak of krat van 12 flessen.

Gebruik vaatwasser
€ 50,-

Vaak gekozen bij inhuren externe cateraar.

Discolampen, stoelen, linnen

Materialen etc.

Extra statafels
€ 5,-

Prijs per stuk. Let op: per zaal zijn reeds statafels inbegrepen.

Extra stoelen
€ 1,-

Extra stoelen nodig? Prijs per stuk.

Chafing dish
€ 5,-

Huur een warmhoudbak. Inclusief 2 brandgelpotjes en RVS bakken.

Subwoofer
€ 20,-

Enkel beschikbaar in de Lindezaal.

Beamz Uplight LED par
€ 25,-

Draadloze discolampen. Accuduur 8 uur. Max 8 stuks. Prijs per stuk.

Huur personeel
€ 25,-

Huur een kelner of barman in! Prijs per uur per persoon.

Rondje bitterballen of compleet buffet

Eten

Bitterballen
€ 0,30

Prijs per stuk. Geserveerd op schaal. Inclusief saus.

Bittergarnituur
€ 0,65

Prijs per stuk. Geserveerd op schaal. Inclusief saus.

Koude hapjes
€ 0,75

Huisgemaakt. Bijv. gevulde eitjes, gehaktballetjes, ham met asperge. Op schaal.

Puntzak frites
€ 1,50

Warme afsluiter. Inclusief mayonaise.

Broodje frikandel
€ 1,50

Warme afsluiter. Inclusief mayonaise en/of mosterd.

Broodje kroket
€ 1,50

Warme afsluiter. Inclusief mayonaise en/of mosterd.

Per fles of liter

Drinken

Kan Koffie
€ 6,-

12 koppen. Incl. melk/suiker. Excl. kopjes.

Frisdrank
€ 2,-

Prijs per geopende fles 1,5l of 1l.

Vruchtensap
€ 2,-

Prijs per geopende fles 0,7l

Wijn
€ 6,-

Prijs per geopende fles 0,7l

Tapbier
€ 4,-

Prijs per liter, dus € 1,- per vaasje 25 cl. Op nacalculatie.

Flesbier
€ 1,-

Grolsch Radler, Maltbier, Wiezen, Palm, Herfstbok en Heineken. Per flesje.

Speciaalbier
€ 2,-

Leffe Blond, Grimbergen Trippel, Hoegaarden Witbier, La Trappe Dubbel.

De kleine lettertjes

Regels & Voorwaarden

We maken er natuurlijk samen graag een geslaagd feest van, maar zijn geen buurthuis of discotheek. Lees daarom onderstaande regels goed door. U ondertekent bij het reserveren een formulier waarin u aangeeft onderstaande gelezen te hebben en hiermee akkoord te zijn.

Reserveren
  • U heeft de keuze een zaal in optie te zetten of definitief vast te zetten.
  • Bij een optie nemen we bij een andere aanvraag eerst met u contact op. U dient in zo’n geval dezelfde dag nog een keuze te maken, zodat wij de andere partij uitsluitsel kunnen geven.
  • U maakt uw reservering definitief middels het betalen van een borg. Deze bedraagt €250 voor de Lindezaal en €500,- voor de Benedenzalen. U voldoet de borg uitsluitend contant.
  • Bij het maken van een reservering wordt gezamenlijk een overeenkomst ondertekend waarin u aangeeft alle voorwaarden en regels te hebben gelezen.
  • Bij een annulering van de zaal wordt de borg ter compensatie niet gerestitueerd.
  • U krijgt de borg aan het einde van de avond terug, mits voldaan is aan de overige regels en afspraken.
Borg, schade en schoonmaak
  • Eventuele schade (bv. beschadigde muren/verf, bewust gemaakte krassen op tafels, kapotte stoelen en tafels, gesneuveld glaswerk en/of decoratie) alsmede buitensporige schoonmaakkosten (bv. etensresten in de spoelbak, zeer intensief gebruik van de zaal, drank/eten/kauwgom etc op/onder/tegen muren, palen en tafels, afval rondom het pand en op het terras) worden van de borg afgetrokken.
  • De Lindeboom heeft een lopende afspraak met de naastgelegen Nicolaaskerk en buurtbewoners dat confetti nimmer gebruikt wordt. Confetti is daarom niet toegestaan. Gebruik hiervan resulteert ongeacht eigen schoonmaak direct in een aftrek van €250,- van de borg. Dit geldt ook voor glimmertjes, snippers en confettiballonnen. Andere versieringen (gewone/helium ballonnen, slingers, posters, foto’s, bogen etc) zijn uiteraard toegestaan.
  • Open vuur (sterretjes, vuurwerk, gasflessen, frituurpannen en ander toebehoren voor koken) is eveneens ten strengste verboden. De Lindeboom behoudt zich vanuit veiligheidsoverwegingen bij aantreffen van open vuur het recht het feest per direct te beëindigen. Daarbij vervalt de borg. Brandgelpotjes bij chafing dishes zijn onder toezicht toegestaan.
  • In het geval van opstootjes, agressie jegens personeel, een grimmige sfeer en het eventueel moeten inschakelen van politie vervalt per direct de gehele borg en wordt het feest beëindigd.
  • Wordt de zaal netjes achtergelaten en is er geen schade? Dan krijgt u de borg direct terug.
Betaling
  • De zaalhuur en eventuele toeslagen voor glas en servies dienen altijd voorafgaand te zijn voldaan. U krijgt na betaling de sleutel van de zaal. Zorg ervoor dat diegene die betaald daarom als eerste aanwezig is!
  • De borg wordt nooit gebruikt om de zaalhuur mee te betalen.
  • Afname op nacalculatie of het ter plekke beslissen om te verlengen of de schoonmaak uit te besteden kunnen wel met de borg worden verrekend.
Tijdsduur
  • De zaal is om 14.00 beschikbaar om op te bouwen en te versieren. Het feest dient om 24.00 afgelopen te zijn.
  • Het is mogelijk de zaal langer te huren dan 14:00 – 00:00. De kosten bedragen € 50 per uur.
  • De Lindeboom behoudt zich in het geval van een vervelende sfeer, beschonken gasten en/of andere redenen altijd het recht een verzoek tot verlenging niet te honoreren.
Voor die tijd
  • Afhankelijk van de gekozen optie zet u zet zelf de zaal in de gewenste opstelling of doen wij dat voor u.
  • Eventuele versiering neemt u altijd zelf mee. Het is niet toegestaan punaises te gebruiken.
  • Afhankelijk van de gekozen opties neemt u zelf glaswerk en servies mee of richten wij de bar in.
  • We wijzen een aanspreekpunt aan, welke verantwoordelijk is voor het naleven van de huisregels.
Gebruik van de bar
  • Het is niet toegestaan spullen van De Lindeboom te gebruiken die u aantreft achter de bar.
  • U houdt zich aan de regels omtrent alcoholgebruik bij minderjarigen en het rookbeleid in de horeca.
  • Bij drankafname via De Lindeboom, is het niet toegestaan aangebroken of volle flessen mee te nemen.
  • Bij kapot of vermist glaswerk rekenen wij €1 per glas.
  • De afname van dranken geschiedt op nacalculatie per fles of liter (Zie prijslijst).
Na die tijd
  • Indien u ervoor kiest zelf schoon te maken krijgt u na afloop de beschikking over een schoonmaakkar met heet water, schoonmaakmiddelen, doeken, bezems, dweil en een stoffer en blik.
  • U kunt de schoonmaak uitbesteden tegen de hierboven genoemde tarieven. Is de zaal buitensporig vies, dan geldt er een toeslag.
  • Maakt u zelf schoon dan verwachten wij van u dat de vloer en toiletten veegschoon en droog worden opgeleverd.
  • De bar, tafels, stoelen en ander interieur dienen schoon te worden achtergelaten.
  • Huurt u de benedenzaal, dan dienen de gebruikte stoelen na het feest te worden opgestapeld.
  • Afval en lege flessen worden zelf meegenomen, tenzij anders is overlegd.
  • Indien het geval wordt ook afval rondom het pand opgeruimd.
  • Het is aan De Lindeboom of de zaal naar behoren is achtergelaten. Hierover wordt geen discussie gevoerd; enkel overlegd met het vooraf aangewezen aanspreekpunt.
Overig
  • Alle huisregels die bij feesten mét afname van eten/drinken van toepassing zijn (bijv. niet roken in de horeca, gebruik van drugs, alcohol onder de 18) etc. zijn als vanzelfsprekend ook van toepassing op doe-het-zelf feesten.
  • Onze keuken wordt in verband met eigen activiteiten, veiligheid en de Hygiënecode Horeca (HACCP) niet uitgeleend/verhuurd. Het bewaren van eventuele hapjes of een taart in onze koeling of vriezer is geen probleem.
Plan een bezichtiging

Reserveren

We werken graag op afspraak, zodat we zeker weten dat we tijd voor u hebben én de zaal van uw voorkeur op dat moment leeg is voor bezichtiging.

U hoeft alleen de uitnodigingen nog te versturen

Catering via ons

Liever een volledig verzorgd feest? Kijk dan eens naar onze aantrekkelijk geprijsde drank- en feestavondarrangementen. Al vanaf €23,- p.p. all-in.

De Lindeboom staat al meer dan 200 jaar voor een goede, gezellige en gastvrije horeca-ervaring in het hartje van Schalkhaar!

Van prachtige buffetten tot goed verzorgde vergaderlunches en van uitgebreide cateringmogelijkheden tot onze heerlijke grote kaart; onze chef-kok garandeert al meer dan 30 jaar de onmiskenbare smaak van onze traditioneel Hollandse keuken.

Zin in een feestje of op zoek naar een zaal? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres!
Kijk snel rond op deze website voor alle mogelijkheden of bel ons vandaag nog!